vineri, 7 aprilie 2017

"Taking you personally"

Ai observat cum unele companii folosesc "catchy words" precum "we take it personally" sau "Lumea X. E mai mult. E despre oameni", dar de fapt, o dată ce ajungi să colaborezi cu respectivele companii, treaba stă tocmai pe invers?
Am fost la un târg de job-uri, unde o companie aveau drept motto acest "taking you personally". Intrigat de prezența motto-ului, m-am adresat inșilor care "păzeau" standul cu următoarea întrebare: ce înseamnă pentru compania dumneavoastră că luați lucrurile la modul personal? "Adică ne ocupăm de client cap-coadă și-l asistăm pe toată durata procesului". Dânșii aveau o companie de servicii de logistică, deși e irelevantă informația. Apoi le-am explicat că și eu tratez clienții la modul personal încât uneori am fost nevoit să încalc anumite proceduri ale companiei în beneficiul clientului, fără a prejudicia totuși în vreun fel, doar am grăbit poate procesul sau am acordat prioritate nevoii clientului, deși procedurile "spuneau" altceva. Răspunsul lor: "a, nu, noi nu facem așa ceva". Concluzia: nu tratăm clienții la modul personal, ci doar cum vrem noi, conform procedurilor, atât de rigizi suntem.

Și rog Carrefour să-mi explice și mie cum sunt ei "despre oameni" cu salariul minim pe economie din România. Cu banii ăia ești doar o ființă care subzistă, nu te poți numi om, în toată plinătatea și decența termenului înțeles în lumea vestic-europeană, cum ne lăudăm.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu